КЕйс: 564 ЛІДА НА МІСЯЦЬ
ДЛЯ ШКОЛИ ТАНЦІВ
All Stars
All Stars
Школа танців

ALL STARS DANCE CENTRE Харків – одна з найвідоміших танцювальних шкіл в Україні. У ній представлені найпопулярніші та найсучасніші напрями, яким вони навчають дітей та дорослих. Основна аудиторія націлення — батьки.

 

Проблема

  • Висока ціна за лід.
  • Вузька аудиторія для таргету, що ускладнює завдання.
  • Багато нецільових лідів.

 

Задача

  • Створити стабільний потік цільових лідів за дешевою ціною.
  • Сегментувати аудиторію батьків, підібрати персональні посилання — оффери.
  • Усунути перетинання аудиторій, щоб уникнути нецільові витрати на рекламу.
Послуга
Таргетована реклама
Тематика
Школа танців
Плейсменти
Instagram, Facebook
Регіон просування
Харьків, Київ

Інструменти

  • Трафік у сторис.
  • Просування постів Instagram.
  • Переписка в Дірект.
  • Ремаркетинг.
  • Просування Лід-форм.
  • Конверсії на квіз.

 

Плейсменти

  • Instagram стрічка.
  • Instagram сторис.
  • Facebook стрічка.
  • Facebook Сторис.

Хід робіт

Підготовка

  • У клієнта було досить багато ресурсів, такі як: основний сайт, лендинги для різних напрямків, квізи для різних напрямків, інстаграм обліковий запис.Після попереднього аналізу ресурсів визначились із інструментами, а саме:
    1. трафік на лід-форми;
    2. трафік під конверсії на лендінг для різних напрямків;
    3. трафік під конверсії на квізи для різних напрямків;
    4. переписки в дірект;
    5. просування публікацій.
  • Визначили портрети цільової аудиторії, пріоритетні напрями та прописали рекламні заголовки.
  • Підготували банер різних типів під заголовки: кільцева галерея, слайдшоу, гіфки, відео.
  • Написали персоналізовані тексти.
  • Створили аудиторії з 6 аудиторій за інтересами для первинного тестування.
  • Створили різні типи схожих (look a like) аудиторій від 1 до 5%.
  • Створили аудиторії ремаркетингу кількох типів.
  • Завантажили базу поточних клієнтів для винятків, щоб уникнути накладання аудиторій та виключити конкуренцію в аукціоні між різними компаніями.

Тестування

Враховуючи, що рекламна активність була у клієнта і раніше на високому рівні, у тестування запускалися нові кампанії поетапно, щоб зберегти поточну ефективність та за рахунок тесту нових інструментів знайти нові, ефективніші зв’язки.

  • Запустили вибрані для тестування цілі рекламних кампаній. На етапі тестування добрий результат показала мета – лід-форми. Вона приносила більш релевантних лідів за адекватною ціною. Ефективність лідів стала вищою, ніж приносили попередні рекласні активності.
  • Кампанія на квіз працювала і раніше, до неї внесли зміни: налаштування аудиторії, виключили списки ремаркетингу, додали нові адсети. Завдяки чому знизили ціну ліда на 70%
  • Просування рекламних кампаній з Ads Manager з метою повідомлення в Direct виявилося малоефективним.
  • Було протестовано 4 різні лендинги, але належну ефективність не було отримано. Тому ухвалили рішення вимкнути цей інструмент та перенаправити бюджет на генерацію лідів.
  • За рахунок додавання винятків та складання правильної картки трафіку частка перетинів аудиторій впала до 0%.
  • Раніше в роботі був ремаркетинг на взаємодіючих із сайтом та інстаграмом за останні 180 днів і були відсутні винятки. Результат був поганий.
  • Ми запустили в роботу ремаркетинг на тих, хто відвідував сайт та інстаграм протягом останніх 90 днів. Виключили зі списків ремаркетингу клієнтів за 10 місяців. Ремаркетинг почав працювати ефективніше.

Результати

Загальна кількість лідів на місяць з усіх інструментів склала 564 за ціною 3,1 $ за кожного.

564
Кількість лідів щомісяця
3,1$
Ціна за ліда

Статистичні показники на прикладі місяця робіт

 

Приклади деяких конверсійних аудиторій

 

Контакти

    Дізнайтесь ціну просування в Інстаграм

      Дізнайтесь ціну просування в Інстаграм