Інтернет-магазин Autoshop.com.ua засновано у 2015 році. Орієнтований на оптових та роздрібних покупців автомобільних запчастин. Представлені деталі, як на іноземні марки авто, так і вітчизняні.
Задача
- Налаштування та створення Facebook Pixel.
- Запустити таргетовану рекламу з трафіком на сайт.
- Визначення точок зростання для подальшого масштабування рекламних кампаній.
Послуга
Таргетированная реклама, контент маркетинг
Тематика
Автомобільні запчастини
Майданчики
Instagram, Facebook
Регіон просування
Україна
Інструменти
- Трафік з оптимізацією під конверсії.
- Ремаркетинг.
Плейсменти
- Instagram стрічка.
- Instagram сторис.
- Facebook стрічка.
Хід рабіт
Підготовка
- Установка Facebook Pixel та налаштування подій: перегляд картки товару, додавання в кошик, лід, покупка, зворотній дзвінок та інші.
- Аналіз трафіку. Розробка Customer Journey для ремаркетингу.
- Розробка динамічних банерів.
- Розробка персональної комунікації для Customer Journey.
- Визначили події для оптимізації рекламних кампаній. Для первинного тестування вибрали п’ять подій.
Тестування
- Запустили вибрані для тестування цілі рекламних кампаній. На етапі тестування гарний результат показали дві. Ними виявилися: покупка та успішний дзвінок.
- У роботу було запущено банери: статичні, динамічні (гіфки) та відео. Найкращі результати показали динамічні креативи та статика.
- Запущено кампанію CBO з оптимізацією бюджету на рівні кампанії. Вона забезпечує більше конверсій за малою ціною порівняно з моделлю бюджету на рівні групи оголошень, за рахунок «розумного» розподілу бюджету між групами.
- За даними Google Analytics, визначили топ 3 міста за кількістю замовлень. Винесли до окремої групи — гіпотеза все ще на етапі тестування.
Результати
- 490+ «теплих» лідів (SQL).
- 0,87$ — ціна за ліда.
490+
Кількість лідів щомісяця
0,87$
Ціна за ліда
Кількісні показники на прикладі роботи одного місяця
Приклади деяких конверсійних аудиторій
Контакти
Відділ продажів
Дякуємо за відправку форми.
Наші менеджери вже б'ються за право зв'язатися з вами першим.